Dit event is al begonnen/geweest.

Workshop zwart-wit fotografie Rotterdam (Engels)

Workshop zwart-wit fotografie Rotterdam (Engels)

Rotterdam
10.00 - 13.30

Deelnemers 7 / 10

Plaats:
Rotterdam - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 5 - max. 10

Deelnemers 7 / 10

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 59,00
Uitleg kosten:
Kosten p.p. voor de workshop die ik betaal aan de docent.

Omschrijving

Ga je mee zwart-witplaatjes schieten in Rotterdam? Ik heb eerder een workshop gevolgd bij deze docent en vond dat zó leuk dat ik hem gevraagd heb deze workshop te geven voor NMLK.

In het kort:
- Workshop zwart-wit fotografie van 3,5 à 4 uur in het centrum van Rotterdam
- Voertaal is Engels (docent is Iers)
- Benodigdheden: spiegelreflex-, systeem- of bridge-camera of geavanceerde compactcamera (niet geschikt voor smartphone-fotografie)
- De workshop gaat door bij minimaal 5 aanmeldingen
- Na 18 januari is het niet meer mogelijk om te annuleren (met terugbetaling)
- Exacte verzamellocatie en fotografielocaties worden kort voor tijd bevestigd, deze hangen af van het weer. Voor nu heb ik Rotterdam CS ingevuld als indicatie.

About the teacher Steven Maybury:
I have been a photographer and photography educator for the last 17 years. I have worked around the globe for 10 years as head of teaching of Dublin Photography School and
currently I am a university lecturer in photography in NCAD. I have been teaching on the streets of Rotterdam with different schools for nearly 5 years and have discovered it to be a
wealth of resources for teaching and a playground for photography fun.

The workshop:
My skills are very broad in photography, for every level and so I offer a lot of new knowledge to photographers from different areas. My aim is to make photographers look
differently at not just images but photography and there approaches to it. I apply (with examples) different styles, tricks and tips to open the door to more creative and free
photography.

We explore what it means to see in black and white, and to go against the rules and breath life back into our photos with grain, textures, contrasts and using the camera differently
Locations are decided on the day and judged by the weather. I have been using different locations at different times of the year.
  •     18 January om 09:23 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 January om 10:38 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     16 January om 18:47 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     06 January om 14:54 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     19 December om 07:51 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 December om 22:51 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.