Winterzin in Scheltema

Winterzin in Scheltema

Leiden
19.00 - 01.00

Deelnemers 9 / 20

Plaats:
Leiden - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 20

Deelnemers 9 / 20

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 20,00
Uitleg kosten:
€19 + €1 servicekosten pp Groepsticket is €16,50 + €1 pp

Adresgegevens

Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 9 / 20

Omschrijving

Ga je gezellig mee dansen? Vorig jaar zaten we met een groepje te kleumen in het Pesthuis. Dit keer is het in het centrum van Leiden.

Er zijn ook groepstickets te koop per 4. Ik heb vier groepstickets gekocht voor mij en de 1e drie mensen (Roelien, Sonja, Sammie).
Meld het even als je een ticket hebt ajb (evt samen met drie anderen).

Ik heb helaas de laatste tijd vaker de ervaring dat mensen op het laatste moment afzeggen voor een betaalde activiteit die ik organiseer. Dan blijkt dat ze ook helemaal geen kaartje hebben gekocht. En dat is jammer voor mensen die wel echt graag wilden gaan.

𝐇é𝐭 𝐖𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐟𝐞𝐞𝐬𝐭 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝟑𝟎-𝐩𝐥𝐮𝐬𝐬𝐞𝐫𝐬
Hey jij , ja, jij met die fijne muzieksmaak en neusje voor super gezellige momenten in het leven! Na een uitverkochte editie in het Pesthuis van 2024 en een fantastisch ZomerZin Festival in het Rembrandtpark zijn we uiteraard terug! Groots, gezelliger en knusser dan ooit in het hart van Leiden: Scheltema. Dit is geen doorsnee winterfeestje, dit is 𝐖𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐙𝐢𝐧, dé avond waar je met (oude) vrienden en andere levensgenieters een muzikaal winterwonderland induikt.

𝐇𝐢𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐧:
Trek je dansschoenen uit het vet, pak je warme wintertrui uit de kast, trommel je vrienden op, en GO! De muziek? Een dansbare mix van de grootste hits uit de jaren 70, 80, 90 én jawel, de jaren 2000! Van de hits van Queen tot de disco hits van ABBA. Wij gooien het volume omhoog voor een avond pure gezelligheid en dansmoves.

𝗗𝗲 𝗹𝗶𝗻𝗲-𝘂𝗽 𝗵𝗼𝘂𝗱𝗲𝗻 𝘄𝗲 𝗻𝗼𝗴 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗴𝗲𝗵𝗲𝗶𝗺! 𝗠𝗮𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗮𝗿𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘀𝗻𝗲𝗹 𝗺𝗲𝗲𝗿...

Tickets zijn live, maar wacht niet te lang want na een uitverkocht huis van 2024 verwachten we een heeule leuke editie!
  •     14 November om 22:01 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 November om 07:30 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     10 November om 16:37 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     10 November om 15:28 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     10 November om 12:59 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     10 November om 12:36 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.