Dit event is al begonnen/geweest.

Wens Spel & Lichtjesfeest

Wens Spel & Lichtjesfeest

Amsterdam
16.30 - 19.15

Deelnemers 3 / 6

Plaats:
Amsterdam - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 6

Deelnemers 3 / 6

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 25,00
Uitleg kosten:
(Online) ticket en eigen consumpties.
 

Omschrijving

LAATSTE DAG! Extra lang open: de Oranjerie by Night avonden. Bewonder de prachtige verlichte tuinen en de kassen bij nacht. We creëren een knusse wintersfeer met talloze glinsterende en kleurrijke lichtjes in de tuin. Warm lekker op bij het kampvuur op ons terras. In onze kassen ga je op avontuur door de nacht: hier stap je in de wondere wereld van nachtbloeiers. Tot 1 februari te bezoeken vanwege renovatie.

Goede voornemens hebben we allemaal wel en vaak kunnen we dit nog geen twee weken volhouden en kost het moeite om dat goede gevoel blijvend te maken…
Met het WENS SPEL feestelijk (gekleed) filosoferen over je wensen en intenties voor 2024 zodat we die echt gaan waarmaken, onder de sterrenhemel in een prachtig verlichte omgeving. En dat middenin de stad…
Met dit lichtjesfestijn in de tuinen en kassen vormt deze historische locatie een prachtige plek voor een Wens spel (vanaf 4 deelnemers). Het is de bedoeling dat je met een positieve insteek het jaar begint en hoe mooi is het als je dat fijne gevoel kunt vasthouden.
Het is ook voor mij nog nieuw om zoiets te doen, ontstaan uit mijn eigen creatieve geest en dat wil ik graag met jullie delen.

Het is een zwaar jaar voor mij geweest, en nu het eindelijk wat beter met me gaat, heb ik weer iets te vieren.
Boek alvast je ticket online, en plaats een berichtje als het gelukt is. Dan zet ik een groen vinkje bij je naam! Met een kleiner groepje houden we het wat simpeler en lekker vrijblijvend.
Een gemengd groepje van evenveel mannen als vrouwen is het fijnste. Ga je gezellig mee? Ik heb er zin in. Alvast een mooi 2024 toegewenst!
  •     07 January om 13:18 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     06 January om 19:30 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     02 January om 11:07 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     02 January om 01:10 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag