Dit event is al begonnen/geweest.

Tuin Barbecue

Tuin Barbecue

Gemert
16.15 - 23.30

Deelnemers 5 / 20

Plaats:
Gemert - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 4 - max. 20

Deelnemers 5 / 20

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Nog maar net lid en meteen ga ik in het diepe. Een BBQ bij mij thuis! Ieder brengt vlees, Vega en drank voor eigen gebruik mee. Verder vraag ik iedereen iets voor de gezamenlijke salade tafel mee te brengen. Dat kunnen salades zijn of andere aanvullende hapjes zijn. Zodoende zijn er geen kosten aan verbonden en krijgen we toch een buffettafel. Ik zorg voor de sausjes, koffie, thee, stokbroden, stoelen, tafels, feestelijke entourage en de metalen Barbecues. Er zijn voldoende overkappingen/tenten, mocht het weer een beetje minder zijn. En wees gerust, ik heb dit vaker met een groep gedaan. Ben je net nieuw, doe gerust mee, want ik ben ook kersvers. Als nieuweling misschien slim om net ietsjes eerder te komen dan de rest. Tot ziens allemaal. Wil jullie graag leren kennen.

Aanvulling 31 mei: Het weer is niet wat we gewend zijn in juni. Maar we zitten droog. Twee overkappingen zijn er. En een tent vanwege een groeps bbq een week van te voren is er aanwezig. Last minute aansluiten kan altijd. Mijn formule maakt dat mogelijk. Gewoon eerst even langs de supermarkt gaan. Wel even aanmelden anders zie je mijn adres niet.

Aanvulling 5 juni. Het weer ziet er prima uit. 18 graden. Iets frisjes voor de tijd van het jaar later in de avond. Neem een vest of trui mee.

Aanvulling 6 juni. Oproep aan mensen die twijfelen. Heb je nog geen plannen; dan is dit een mooie gelegenheid om onder genot van een hapje en drankje gezelligheid te delen of met elkaar kennis te maken als je nog niet zoveel mensen binnen NMLK kent. Ik ben tenslotte ook helemaal nieuw hier. Kom en doe mee!

Aanvulling 8 juni: Het is mooi weer. Alles staat klaar. Voor late beslissers: Je kunt nog last minute aanmelden tot 14.00 uur. Er is nog plek. Voor de gene die het lastig of spannend vinden...het is juist gemakkelijker om in zo,n kleine groep te starten om nieuwe mensen te leren kennen.
  •     02 June om 10:31 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     26 May om 03:56 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     20 May om 16:54 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     02 May om 13:29 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag