Dit event is al begonnen/geweest.

Pubquiz at home

Pubquiz at home

Utrecht
15.00 - 18.00

Deelnemers 6 / 6

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 6 - max. 6

Deelnemers 6 / 6

Leeftijd:
< 49 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Ben jij een liefhebber van pubquizen en lijkt het jou leuk om dit in huiselijke sfeer te doen, kom dan gezellig de pubquiz at home doen. Ik heb 3 pubquizen van Quest om te doen. Er is 1 quizmaster en er zijn 2 of 3 teams. Teams kunnen minimaal 2 deelnemers zijn. De quizmaster kan zelf meedoen met een team of dat iemand die rol graag wilt zijn. Leukste lijkt mij dat iedereen mee kan doen. Na ronde 4 komt er een tussenstand. Ik heb voor 2 teams een kleinigheidje na afloop. We loten dan wel wie van de teams het prijsje mee mag nemen. Wel zo eerlijk. Al gaat het uiteraard om de fun.

Het bestaat uit 8 rondes met wisselende vragen over de natuur, mens & lichaam, 75 jaar vrijheid, cultuur, sport, geschiedenis, geografie en een beeldronde/plaatjesronde. Na elke ronde hebben de teams 1 minuut de tijd om een antwoord op te schrijven.

Leuke uitdaging Wink

Ik speel zelf niet fanatiek maar voor de gezelligheid. Ben jij een fanatieke speler dan is dit event minder geschikt voor je. Het gaat om het sociale aspect met elkaar en er een leuke middag van te maken. Er wordt dus niet met het mes op tafel gespeeld maar gewoon gezellig.

Let wel: ik heb een kat van 14 in huis. Event is niet geschikt voor bange of allergische mensen.

Ik heb sapjes, frisdrank en koffie en thee is huis. Neem jij iets lekkers mee om te delen met elkaar. Dat maakt het helemaal af.

Mijn huis is per OV goed bereikbaar en parkeren kan om de hoek gratis.

Ik heb kasten vol spellen dus we kunnen altijd nog een ander spel doen ook gezellig.

Graag tot snel.
  •     06 December om 17:11 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     04 December om 23:16 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     23 November om 22:43 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     23 November om 15:45 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     23 November om 09:51 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     22 November om 12:03 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag