Dit event is al begonnen/geweest.

Natuurtheater Kersouwe - Code Rood

Natuurtheater Kersouwe - Code Rood

Heeswijk Dinther
13.30 - 19.30
Uitgelicht

Deelnemers 5 / 6

Plaats:
Heeswijk Dinther - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 2 - max. 6

Deelnemers 5 / 6

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 15,00
Uitleg kosten:
Kaartje
 

Omschrijving

Over Code Rood 
Als ik ooit in problemen zou komen, hoop ik dat er mensen zijn die helpen. Want wat er ook gebeurt, mensen hebben mensen nodig. Dat maakt ons overlevers.

Code rood gaat over mensen. Mensen die op zoek zijn. Weg moeten omdat het moet of weg willen omdat het kan. Code Rood gaat over mensen die roepen en praten. Naast elkaar en over elkaar maar zelden met elkaar.
Je hebt mensen van hier en mensen van daar. Mensen van daar willen graag naar hier, en mensen van hier willen liever naar daar. Eigenlijk zijn we allemaal altijd in beweging. Zijn we geneigd te kijken naar wat we niet hebben. Kunnen we maar slecht in het nu leven en zijn we ongeduldig naar morgen.

Er zijn mensen van boven en mensen van beneden. Die praten wel, maar luisteren ze ook? En verstaan ze elkaar? Snappen ze dat ze niet zonder elkaar kunnen. Want door alleen maar te roepen worden we niet gehoord. Gebeurt er niks. Want zonder te luisteren snap je elkaar niet.

Een productie met humor en muziek, gesitueerd in de tijd anno nu (2024). Met een modern decor en dito kostuums. 
Anneke Schröder tekent opnieuw voor de regie en sluit hiermee haar periode op de Kersouwe af. 
Het script is (voor circa driekwart) geschreven door Corinne Heyrman.

In het prachtige natuurtheater De Kersouwe. Wie gaat er mee? Ik heb 5 extra kaartjes.
Vergeet niet om eventueel zelf iets mee te nemen om op te zitten. En natuurlijk iets tegen de regen, mocht dat de weersverwachting zijn. Je mag zelf een hapje en drankje meenemen, maar je kunt daar ook iets kopen.
  •     11 August om 09:07 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     26 July om 23:10 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     25 July om 23:21 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     24 July om 07:10 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     21 July om 13:01 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     14 July om 21:38 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag