Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Spelavond Lamaland en Betoverde Torens

LAST MINUTE: Spelavond Lamaland en Betoverde Torens

Bennekom
20.00 - 23.30

Deelnemers 4 / 4

Plaats:
Bennekom - Gelderland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 4

Deelnemers 4 / 4

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 0,00
Uitleg kosten:
Ik zorg voor de koffie en thee. Neem evt. zelf wat te eten en te drinken mee.
 

Omschrijving

Heb je zin om gezellig de spellen Lamaland en Betoverde Torens te komen spelen?
Het is geen probleem als je de spellen nog niet kent, maar dan wil ik je wel vragen om vooraf onderstaande speluitleg te bekijken.
https://www.youtube.com/...BUJc&t=778s
https://www.youtube.com/...iRB8&t=263s

Ik zorg voor koffie en thee met wat lekkers erbij, maar neem zelf je favoriete drankje en iets te snacken mee.

Lamaland:
In Lamaland leg je hoog in de bergen akkers aan. Door cacao, maïs en aardappelen te verbouwen kun je lama's kopen en met dorpelingen samenwerken. Lama's geven punten, maar hoe meer lama's je in bezit krijgt, des te moeilijker wordt het om je akkers verder uit te breiden. Wie wordt de beste boer in het hooggebergte?

Betoverde Torens:
In De Betoverde Torens is het je doel om als eerste al je tovenaars naar de zwarte toren te verplaatsen. Om dit te bereiken, moet je jouw handkaarten slim spelen om jouw tovenaars en de verschillende torens op het parcours te verplaatsen. Als je de tovenaars van je tegenstanders vangt door er een toren overheen te plaatsen, ontvang je magische flesjes als beloning. Deze flesjes kun je op een later moment in het spel eenmalig gebruiken voor extra bonusacties.
Om een gevangen tovenaar te bevrijden, moet je de bovenliggende torendelen verplaatsen. Het spel eindigt wanneer je vijf magische flesjes hebt verzameld en al je tovenaars de zwarte toren hebben bereikt.
  •     26 July om 10:52 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     26 July om 07:52 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     25 July om 22:25 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag