Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Film 'Ezra' & drankje na afloop

LAST MINUTE: Film 'Ezra' & drankje na afloop

Doetinchem
14.00 - 17.30

Deelnemers 2 / 5

Plaats:
Doetinchem - Gelderland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 5

Deelnemers 2 / 5

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 17,50
Uitleg kosten:
Kaartje kost 13,50 + drankje na afloop
 

Omschrijving

Nog wisselvallig weer morgen, dus ik ga naar een film die me aanspreekt (draait ook in het filmhuis). Het gaat over een autistische jongen die een roadtrip met zijn opa maakt.
Kijk de trailer om te kijken of het is voor je is.

Kaartje los bestellen is geen probleem, want het zal vast niet druk worden. Dan kunnen we in de zaal bij elkaar zitten. Ik heb zelf een moviepas.
Let bij het kopen van een kaartje dat je bioscoop Doetinchem aanvinkt. Er staan veel andere bioscoopplaatsen tussen.

Parkeren kan in naastgelegen Amphion-garage (dacht 4 euro).

Voor wie zin heeft nog een drankje bij het filmhuis aan de overkant of in de tuin van Villa Wanrooij, allemaal tegenover de VUE.

Over de film:
Max vertelt op het podium als stand-up comedian verhalen over zijn leven in New Jersey, en dan vooral verhalen over de warboel die zijn leven momenteel is. Want Max is gescheiden en woont als vijftiger weer bij zijn vader in huis. En dan is er zijn zoon Ezra, die gediagnosticeerd is met autisme. Ezras impulsieve gedrag brengt hem regelmatig in de problemen en vormt soms zelfs een gevaar voor zichzelf. Wanneer een dokter erop staat dat Ezra naar een speciale school wordt gestuurd en medicijnen moet gaan nemen, neigt zijn moeder Jenna die de voogdij deelt met Max, hiermee in te stemmen. Omdat Max hier niets van wil weten, neemt hij Ezra mee op een onaangekondigde roadtrip door Amerika, met de 'geleende' auto van zijn vader. Bestemming: Los Angeles, want Max mag optreden in de talkshow van Jimmy Kimmel.
  •     01 June om 10:02 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag