Dit event is al begonnen/geweest.

Kroegentocht door Breda

Kroegentocht door Breda

Breda
22.15 - 04.00

Deelnemers 1 / 30 (min. 4)

Plaats:
Breda - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 4 - max. 30

Deelnemers 1 / 30 (min. 4)

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00

Omschrijving

Voor ik iets vertel over Breda moet ik eerst iets vertellen over mijzelf. Ik ben overal in Europa geweest om te stappen. Londen, Ibiza, de Balkan enz. Leuk ja, spectaculair dat ook soms maar uiteindelijk komt het toch wel een beetje op hetzelfde neer Dat zorgde bij mij voor een gevoel van sleur en verveling en minder motivatie en zin om te gaan. Er kunnen wanneer zich dergelijke gevoelens ontwikkelen een aantal dingen gebeuren. Je stopt en gaat je memoires schrijven, je gaat nog zo nu en dan maar bent je glans en intensiteit kwijt of je gaat zoeken naar vernieuwing. Ik heb gekozen voor het laatste en ben gestart met de vragen 1. Hoe kan ik de intensiteit en beleving verhogen. 2. De zintuigen nog meer prikkelen. 3. De realiteit van de sleur die ervaring met zich meebrengt achter mij laten en vervangen voor een nieuwe realiteit en heb de antwoorden daarop gevonden. Laat je creativiteit en fantasie de vrije loop. Doe dat wat in enthousiasme bij je opkomt. Bijna iedereen heeft gave ideeën maar bijna niemand voert ze uit. Geef je over aan vrijheid, durf je telefoon thuis te laten of gebruik hem juist op een totaal andere manier. Doe iets met je uiterlijk groot of klein en wordt van iemand die ergens een sfeer absorbeert iemand die ergens de sfeer maakt! Breda is een geweldige stad om uit te gaan vanwege de diversiteit, gastvrijheid, omvang. De voordelen van groot en intiem vallen samen. Ik ben inmiddels ruim 20 jaar een opvallende persoon in de Bredase binnenstad, ik weet precies waar de dingen gebeuren. Dit is voor mensen die houden van een stevige avond stappen. Veel dansen, bewegen, de tijd vergeten. Ik neem nooit een telefoon mee wanneer ik van huis ga voor een feest dus ik ben op de avond van het feest niet te bereiken. Wanneer je op tijd op de verzamelplek bent tref je mij gegarandeerd en 10 minuten later ook nog net. Wanneer ik naar een feest ga ben ik vaak volledig in het wit, dat is nu ook zo.
  •     04 September om 20:31 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     23 August om 21:07 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     06 August om 17:41 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag