Ik Hou Van Holland

Ik Hou Van Holland

Rotterdam
18.00 - 21.30

Deelnemers 1 / 30 (min. 15)

Plaats:
Rotterdam - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 15 - max. 30

Deelnemers 1 / 30 (min. 15)

Leeftijd:
45 - 65 jaar
Kosten:
€ 70,00
Uitleg kosten:
3 GANGEN DINER SPELMATERIALEN
 

Adresgegevens

Locatie:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 1 / 30

Minimaal 15

Omschrijving

Heb je het moord diner gemist? Geen nood, er zijn andere manieren om samen lol te hebben.

Welkom bij de quiz der quizzen! Onze altijd enthousiaste host presenteert vanavond voor jullie de Ik Hou van Holland Diner Quiz! Een leuke showquiz vol Hollands entertainment en een compleet 3 gangen diner, uitsluitend voor je eigen groep!

Denkt je alles te weten over ons kleine kikkerlandje? Hou je ook van Holland? Ben je ook benieuwd hoeveel procent van het Nederlandse volk een hekel heeft aan zijn buren?

Dit spelprogramma is opgebouwd uit verschillende spelrondes, waarbij de algemene kennis flink op de proef wordt gesteld. Ons gezelschap zal in verschillende teams worden verdeeld die tegen elkaar zullen strijden. De presentatoren zullen de sfeer er lekker inbrengen en met ons de verschillende en bekende spelrondes met ons spelen.

Wie weet het meeste van ons kikkerlandje en haar inwoners? Weet je hoe veel procent van de Nederlanders wel is een jointje rookt? Of hoe veel mannen hun eigen overhemd wassen en strijken? Welk team is het beste in de uitbeeld ronde of de muziekquiz?

Dit is misschien wel het leukste, en in elk geval meest Hollandse, spel van Nederland! Met recht is het Ik Hou van Holland dinerspel één van de toppers! Inclusief 3 gangen keuzemenu, Holland decoratie, voor elke deelnemer het niet meer weg te denken Holland kroontje en de garantie op een oer-Hollandse avond!

Uiteraard wordt dit spel met verschillende teams gespeeld die van te voren worden ingedeeld. Welk team neemt vanavond de felbegeerde prijs mee naar huis?

Dit " Ik hou van Holland uitje" in Rotterdam is een perfecte avond voor elkaar op een andere manier leren kennen, lekker eten, lachen & een flinke dosis gezelligheid!

Uiteraard wordt dit spel met verschillende teams gespeeld die van te voren worden ingedeeld. Welk team neemt vanavond de felbegeerde prijs mee naar huis?
Ons Ik hou van Holland uitje in Rotterdam is een perfecte avond voor elkaar op een andere manier leren kennen, lekker eten, lachen & een flinke dosis gezelligheid!

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag