Dit event is al begonnen/geweest.

Geen kerstbijeenkomst

Geen kerstbijeenkomst

's-hertogenbosch
14.00 - 23.00
Uitgelicht

Deelnemers 5 / 5

Plaats:
's-hertogenbosch - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 3 - max. 5

Deelnemers 5 / 5

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 15,00
Uitleg kosten:
De kosten zijn een indicatie voor het eten.
 

Omschrijving

Heb jij ook totaal geen zin in kerst en in allerlei familieverplichtingen? Kom dan gezellig géén kerst vieren in 's-Hertogenbosch. Ik heb spelletjes, dvd's met films en (oude) series, een piano, een blokfluit en een gitaar, een mooi park in de buurt, een gratis te gebruiken biljartzaal in het appartementencomplex waar ik woon, boeken met heel veel gedichten om te lachen - kortom: wij komen de middag en avond wel door. Als we honger hebben, bestellen we sushi of pizza of we plunderen mijn diepvries voor pasta of pizza met andere kwaliteiten.

Neem vooral zelf ook spelletjes, dvd's, een muziekinstrument (niet té luidruchtig...) of boeken mee. En iets te knabbelen en/of drinken of zelfs je eigen gewenste eten (er is een magnetronoven en een vierpits-inductiekookplaat). Ik heb oploskoffie, thee, water en aanmaaklimonade. En ook wel iets te knabbelen. Geef in de reacties vooral aan waar je zin in hebt, en dan hopen we maar dat onze wensen een beetje overeenkomen. Anders lijkt het nog op zo'n verplichte familiebijeenkomst en dat is nou nét wat we niet willen!

P.S. Mijn huis is gegarandeerd kerstversieringvrij. Er staat géén kerstboom en/of stalletje. Eventueel ontvangen kerstkaarten zal ik de ochtend van tevoren ritueel verbranden. Maar het is er wél gezellig!

P.S.2 De tijden zijn een indicatie en niet leidend. Geef in de reacties aan hoe laat je er kunt zijn en hoe laat je weer richting huis wil.

P.S.3 Meld je echt alleen maar aan als je zeker weet dat je komt (overmacht/ziekte/sterfgevallen/bevallingen uitgezonderd uiteraard). Het is niet leuk om op het allerlaatste moment alleen of met tweeën te zijn.
  •     17 December om 07:37 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     16 December om 09:36 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     14 October om 11:17 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     28 September om 14:43 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     08 September om 22:50 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     05 September om 19:44 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag