Elfia Haarzuilens 2025 zaterdag - 25 jaar jubileum

Elfia Haarzuilens 2025 zaterdag - 25 jaar jubileum

Utrecht
10.30 - 22.00

Deelnemers 4 / 15 (min. 5)

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 5 - max. 15

Deelnemers 4 / 15 (min. 5)

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 50,30
Uitleg kosten:
Saturday Late Elf € 50.30 Excl. pendelbus Retour € 8,00

Adresgegevens

Website:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Adres / Plaats:
Verzamelen:

Deelnemers 4 / 15

Minimaal 5

Omschrijving

Klaar voor de Elfia-magie?

Stap voor de laatste keer over de grens naar fantasie in Haarzuilens op 12 & 13 april 2025. In een wereld van betovering en avontuur, waar we je uitnodigen om jezelf onder te dompelen in een rijk vol wonderen, waar mythe en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Betreed dit sprookjesachtig koninkrijk op de prachtige kasteelgronden van Kasteel de Haar en omarm jouw innerlijke elf, fee, ridder of welk ander magisch persona dan ook.

Of je nu al lang een liefhebber bent van fantasie of een nieuwkomer die graag wil verkennen, Elfia Haarzuilens biedt voor elk wat wils. Van een programma met betoverende muziek tot indrukwekkend entertainment en heerlijke catering, ons evenement belooft een weekend vol magie, mysterie en eindeloze betovering.

Ik ben al eens eerder geweest en het lijkt mij leuk om met een leuke groep te genieten van de Elfia-magie. Als je verkleed komt is leuk, maar het hoeft ook niet als je dat niet leuk vind. Lekker naar andere kijken is helemaal prima. Waarschijnlijk ga ik als piraat arrrr.

Wat ik heb begrepen is het momenteel niet mogelijk om te parkeren bij het evenement daarom zijn er ook geen parkeertickets beschikbaar. Kluisje kun je wel huren vanaf € 12,-voor de hele dag.

Ik ga met de trein vanuit mijn woonplaats en pak de pendelbus naar het evenement vanaf Breukelen.
Busticket Saturday from Station Vleuten
Busticket Saturday from Station Breukelen
Busticket Saturday from Station Papendorp
Retour € 8,00

Als je met de auto komt wordt er geadviseerd naar Station Vleuten, Station Breukelen of Papendorp P+R (Park and Ride).
P+R parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Ik heb al een entreeticket en een busticket gekocht. Het kan zijn dat de kaartverkoop snel zal gaan dus als je je aanmeld voor dit event koop direct je eigen ticket.
Lees meer
  •     29 March om 16:40 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     18 March om 11:36 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     16 March om 09:34 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     07 March om 17:37 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     07 February om 19:16 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     06 February om 21:51 Noord-Holland