Billy Joel Tribute (bekend van Sbs6 The Tribute Tv

Billy Joel Tribute (bekend van Sbs6 The Tribute Tv

Nootdorp
20.00 - 22.00
Uitgelicht

Deelnemers 10 / 12

Plaats:
Nootdorp - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 12

Deelnemers 10 / 12

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 29,00
Uitleg kosten:
Prijs voor een ticket
 

Adresgegevens

Website:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Locatie:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 10 / 12

Nog 2 plekken vrij

Omschrijving

Ben je liefhebber van Joel en wil je ontspannen zittend luisteren naar zijn werk, meldt je dan aan en koop direct een kaartje. Cultura & Zo in Nootdorp is een heel gezellig theater waar ik met regelmaat kom. Ik zit zelf op rij D, stoel 15. Ik ben er vanaf half 8 voor een drankje en laat je weten waar ik zit/sta. En reserveer wat tijd voor een gezellig drankje na de voorstelling, want dat is ook nmlk!

Achttien keer stond Billy Joel met een single in de Nederlandse hitparade! Piano Man, Shes Always A Woman, Uptown Girl, Goodnight Saigon en ga maar door Stuk voor stuk klassiekers die zich in ons collectieve geheugen hebben genesteld. Goed idee om om dat indrukwekkende lijstje heen een nieuwe theatershow vorm te geven, vonden de mannen van The Billy Joel Experience.

Na de ambitieuze The Album Tour waarmee de tribute act in seizoen 23/24 in meer dan zestig theaterzalen bijzonder hoge ogen gooide en prachtige recensies verdiende, leek het de band tijd om een setlist samen te stellen die één groot feest der herkenning vormt, aldus Alexander Broussard, bandleider, zanger en pianist van de groep.

Het mooie is, dat je die achttien nummers makkelijk kunt aanvullen met een aantal titels die wél in de Top 2000 aller tijden hebben gestaan, maar nooit in de Nederlandse hitparade. Wij wisten bijvoorbeeld niet dat Just The Way You Are tot die laatste categorie behoort. Maar die hoort natuurlijk wel degelijk in een Greatest-Hits-van-Billy-Joel voorstelling thuis! En datzelfde geldt ook voor The Longest Time

Met de nummers uit de hitparade én de resterende nummers uit de Top 2000 aller tijden, komt The Billy Joel Experience met een bomvolle setlist, geschikt voor jong, oud, die-hard fan of gewoon liefhebber van een heerlijke avond met de beste muziek, gespeeld door de meest gepassioneerde club musici, volledig gewijd aanThe Greatest Hits van Billy Joel.
  •     07 August om 17:12 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     16 July om 14:59 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 July om 22:09 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     12 July om 22:41 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     10 July om 15:12 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 July om 15:43 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 July om 00:24 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     08 July om 22:32 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     08 July om 17:35 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     08 July om 10:48 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag