Gravelbiken in het nieuwe jaar

Gravelbiken in het nieuwe jaar

Escharen
10.00 - 14.00
Uitgelicht

Deelnemers 1 / 6 (min. 4)

Plaats:
Escharen - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 4 - max. 6

Deelnemers 1 / 6 (min. 4)

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 8,00
Uitleg kosten:
Startgeld voor de uitgezette tocht

Adresgegevens

Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 1 / 6

Minimaal 4

Omschrijving

De ultieme gravel beleving: de Goed Begintocht op zondag 5 januari 2025. Maasland Cycling organiseert wederom de eerste toertocht van het jaar. We fietsen de route van 67 km, dat kun je met een beetje gemiddelde getraind zijn wel aan. Wel noodzakelijk dat je een MTB of gravelfiets hebt. Fietshelm vind ik wel een verplichting. Een pleister en zo heb ik wel bij me Smile.... Gemiddeld 21 á 22 kmh. Ik heb zelf een gps, dus als je die niet hebt of er niet handig mee bent, geen probleem, we blijven als groep bij elkaar, samen uit samen thuis. Ik hoop op een even aantal deelnemers, ik heb zelf ingeschreven dus ga sowieso, ik geef wel minimaal 4 deelnemers aan, maar als je aanmeldt gewoon direct inschrijven bij Fietssport, met 2 of 3 personen is ook prima, dus dan gaat het wat mij betreft ook door. Neem voor de zekerheid drinken en wat te eten mee (reepje/banaantje).... dan kunnen we na een km of 20 ook al een keer een stopje doen op een mooi plekje.

De gravelroute is een avontuurlijke route o.a. over de Mookerheide. Met behulp van GPS navigeer je moeiteloos door deze prachtige omgeving. Ondertussen geniet je van adembenemende uitzichten en uitdagende klimmetjes en afdalingen. Na 44 kilometer is een pauze gepland bij herberg ’t Zwaantje. De route is uitstekend verzorgd. Iedere deelnemer ontvangt bij inschrijving muntjes voor een kop koffie of thee en energiereep tussendoor. Ook zorgt Maasland Cycling na afloop voor de nodige Brabantse gastvrijheid en gezelligheid. Zo ontvangt iedere deelnemer een smakelijk worstenbroodje. Mis deze unieke ervaring niet en wees er snel bij want het aantal plaatsen is beperkt! Er wordt gebruikgemaakt van Scan&Go, voorkeur gaat uit contactloos betalen, liever nog: voorinschrijving!

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag