Dagje Efteling & Caro show in het Efteling Theater

Dagje Efteling & Caro show in het Efteling Theater

Kaatsheuvel
10.00 - 20.00
Uitgelicht

Deelnemers 1 / 4 (min. 2)

Plaats:
Kaatsheuvel - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 2 - max. 4

Deelnemers 1 / 4 (min. 2)

Leeftijd:
< 39 jaar
Kosten:
€ 47,00
Uitleg kosten:
€47,00 Entree €12,50 parkeerkaart €26,50 CARO show €?? Diner
 

Adresgegevens

Website:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Locatie:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 1 / 4

Minimaal 2
Nog 3 plekken vrij

Omschrijving

Dagje Efteling!
Zelf de benodigde en gewenste tickets kopen. Ik zorg enkel voor de reservering bij het restaurant.

Wil je wel mee naar de Efteling, maar niet mee naar het restaurant en/of de show CARO, dan is dat ook prima! Laat het wel graag even weten in een reactie op NMLK bij het evenement. Dan weet ik of ik je wel/niet mee moet nemen in het maken van een reservering hij het restaurant.

De planning die ik voor ogen heb is als volgt:
Verzamelen bij het Huis Van De Vijf Zintuigen (de ingang) rond 09:45, telefoonnummers met elkaar uitwisselen als jullie dat willen, en rond 10:00 naar binnen. Als dat niet voor je uitkomt, kan je dat laten weten en gewoon later aansluiten.
Ik ben (als Premium Abonnementhouder) uitgenodigd voor de première van de Danse Macabre attractie. Dit gebeurd ergens in het tijdslot van 12:30 t/m 13:30.
Ik wil hier rond 12:30 binnen gaan. Daarna zal ik contact met jullie opnemen en weer bij jullie aansluiten.
Ook heb ik plannen voor een Diner bij Pinokkio's Pizza & Pasta restaurant (in het park) om 17:00, met daarop aansluitend het zien van de CARO-Show in het Efteling Theater. De show Aquanura is in onderhoud, daarom sluit ik graag af met CARO.

De CARO Show start om 18:30 en duurt tot ongeveer 19:45. Na afloop van de show weer samenkomen in de lobby of voor de ingang van het Efteling Theater en gezamenlijk de dag afronden.
https://www.efteling.com...atertickets
Als Online kopen niet werkt, kan je dit ook telefonisch doen via: +31 (0) 416 537 777

Belangrijke informatie voor Diner & CARO:
Voor het diner bij Pinokkio's Pizza & Pasta restaurant wil ik gaan reserveren op de 24ste van Oktober. Ik zal dan reserveren voor het aantal personen dat zich hier op dat moment aangemeld hebben als deelnemers.
Bij CARO worden zitplaatsen (naar mijn weten) toegewezen op basis van beschikbaarheid! Je kan hier zelf op de website in ieder geval geen voorkeur in opgeven. Misschien wel als je het telefonisch doet, maar dat weet ik niet zeker. CARO is wel echt een mooie show, die ik echt kan aanraden! Ook als wij niet bij elkaar kunnen zitten.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag