Suppen en barbecue op de Nieuwkoopse Plassen

Suppen en barbecue op de Nieuwkoopse Plassen

Nieuwkoop
17.45 - 21.30
Uitgelicht

Deelnemers 6 / 10

Plaats:
Nieuwkoop - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 10

Deelnemers 6 / 10

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Adresgegevens

Locatie:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 6 / 10

Omschrijving

De Nieuwkoopse Plassen is een van de mooiste gebieden van Nederland om te suppen. Het gebied bestaat zowel uit grote plassen als kleine slootjes waar geen boten mogen varen en waar je wel mag suppen. Naast al het water bestaat dit gebied vooral uit prachtige rietvelden.

Vereist is dat je minimaal 5 keer hebt gesupt en staand kunt suppen anders houdt je de rest op. Laat van tevoren weten wat jouw eetwensen zijn.

Als je een supboard wilt huren regel dat van te voren en houd rekening met 100 euro contant als borg. Hier kun je een supboard huren:
https://www.tijstermanboten.nl. Ik heb ook nog een 2 hardboards die gebruikt kunnen worden. Geef dat van tevoren aan als je dat wilt.

We gaan ongeveer een uurtje suppen. Daarna een uurtje op een eilandje barbecueën en dan weer terug suppen. Neem voor de zekerheid verlichting mee voor op je supboard. Ziet er ook gezellig uit.

Parkeren kan op de locatie waar we starten: Restaurant Tijsterman, Dorpsstraat 116, Nieuwkoop.

Eindtijd is open. Ik regel eten, bordjes en bestek, neem een koelbox en de barbecue mee op mijn supboard. Drinken zelf meenemen. Kosten van de barbecue verrekenen we achteraf.
  •     17 September om 08:34 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     16 September om 23:39 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     16 September om 21:00 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     15 September om 21:41 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 September om 21:13 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 September om 20:58 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag