Sketch maken

Sketch maken

Utrecht
12.00 - 20.00
Uitgelicht

Deelnemers 8 / 12

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 5 - max. 12

Deelnemers 8 / 12

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Adresgegevens

Website:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Locatie:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Omschrijving

Hou je van acteren of filmmontage en heb je altijd een sketch mee willen produceren? Dan is dit je kans! 12 jaar geleden ook al eens gedaan via NMLK en dat was mijn leukste activiteit ooit! Qua sketch moet je denken aan Draadstaal (waar ik onlangs een kleine gastrol in mocht vertolken) en dat smaakte zo naar meer dat ik graag een groepje mensen wil mobiliseren om zelf sketches te bedenken en te produceren! Er zijn verschillende rollen waarin je kunt bijdragen: acteur, regisseur, productie assistent.. Iedereen die graag wil acteren ga ik ook voor zorgen dat ze in de sketch komen. Het is leuk als we een grappige sketch kunnen maken naar het is niet het einddoel: het doel plezier maken staat voorop!

Inloop vanaf 11.00 uur, elkaar een beetje leren kennen en brainstormen. Via reacties hier op NMLK kunnen we afspreken welke kant we op gaan.
Rond 13.00 uur maken we buiten even een ommetje en kun je evt. in de supermarkt nog wat halen voor de lunch of je neemt dit zelf mee.
Na de lunch starten we met het repeteren en filmen. Rond 18.00 uur kunnen we eten bestellen en de eindtijd ligt tussen 19.00 en 20.00 uur.
Dit is een zich herhalende activiteit. In juni was de 1e editie waarbij we succesvol geïmproviseerde scènes speelden. 10 oktober gaan we een echte sketch opnemen. Ik heb voor een professionele cameraman gezorgd die het filmpje ook gaat monteren, de kosten hiervoor zijn afhankelijk van met hoeveel mensen we zijn, maar ongeveer 12,50 euro p.p. aangezien hij dit voor slechts 125 euro wil doen.
Zie de link voor een voorbeeld van de sketch van 12 jaar terug waarin ik speel om je een idee te geven van een mogelijk eindresultaat.
  •     24 September om 19:04 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     22 September om 09:57 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     22 August om 17:31 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     07 August om 10:46 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 July om 15:39 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     14 July om 18:12 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     14 July om 11:39 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     07 July om 19:25 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     24 June om 23:06 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     23 June om 20:32 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     23 June om 16:25 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     23 June om 15:01 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     23 June om 14:30 Flevoland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag